Gdyby takie się pojawiło, lepiej żeby było :

poniedziałek, 18 czerwca 2012

~*~


Niall czy to TY?
Tak, już na zawsze tylko MY!
Przecież mi nie ufałeś?
Bezczelnie emocjom ponieść się dałeś!
Byłem idiota, szczeniakiem, gówniarzem,
że nie wierzyłem, zrezygnowałem z marzeń.
Wiem że nic się nie stało, bo przecież mnie kochasz?
Kocham jak idiotka! Ale to TY się fochasz!
Nie dałeś nic powiedzieć sam lepiej wiedziałeś!
Dlaczego w taką trudna gierkę ze mną zagrałeś?!
Usycham z tęsknoty, bólu bo mi nie wierzysz,
Niall wszystko wiedzący. Tak wysoko już mierzysz?!
Bo myślałam, że wyżej niż w moim sercu to już się nie da.
Przyszedłeś powiedzieć że zrywasz? WYJDŹ, ZGODA!?
Kate przestań, ja Cię kocham, przyszedłem przeprosić.
Teraz TY nie dajesz sobie nic powiedzieć i każesz wychodzić!
Zrozumiałem swój błąd. Harry to przecież mój brat,
Jak mogłem być tak głupi? Oboje cierpimy, widzi to świat.
Niall, Ciii. Już dobrze. Zapomnijmy... 
Niech będzie jak dawniej, choć trochę się wysilmy.
Czyli mi wybaczasz?!
Tak. Wybaczam, Ty mój głuptasie.
Umarłabym bez Ciebie po pewnym czasie.
Kate, ja już umarłem z tęsknoty do Ciebie!
Pierdolisz?!
Spójrz na mnie, a potem na siebie.
Niall, dlaczego się rozmywasz?! WRACAJ! JA CI WYBACZAM!
Proszę, bez Ciebie powoli się staczam.
Dlaczego jesteśmy tacy głupi i dziecinni?!
Kiedyś byliśmy całkiem inni...
Kate już nie ma odwrotu, ja nie istnieje...
Więc skocze z tego okna! Niech się co chce dzieje!
Chce być na zawsze z Tobą! Bo, po drugiej stronie tak będzie?
Kochanie, ja zawsze będę w Twoim sercu. Będę wszędzie.
Proszę nie odchodź, nie rób mi tego!
Choć panicznie się boję i cała trzęsę,
Skaczę! Bo chce być przy Tobie.
Przyjdę do ciebie we śnie, w tej błękitnej sukience.
Zabiła nas miłość.
Jak Romea i Julię.
Kate? SKOCZYŁAŚ! 
Tak, w imię uczucia którym darzę Ciebie.
Już na zawsze razem. Na zawsze w niebie... 


KOMENTARZ NAPISANY PRZEZ -  @zayline_
Cudowny, dziekuje bardzo ! x
__
Przepraszam, ze nic nie dodaje ale... eh, po 1. nie moge NIC kompletnie napisac ;< po 2. nie mam czasu. poprawianie ocen, zapierdziel pod koniec roku a do tego bierzmowanie jutro. 
OBIECUJE, że w srode najdalej dodam kolejny rozdzial.
Pozdrawiam ! x

5 komentarzy:

  1. Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaakie zajebiste.
    mam nadzieję, że jednak wszystko będzie ok. I nie kończ tego bloga, jest świetny. To od niego zaczęła się moja przygoda z blogami :) jak chcesy to wejdź na mój http://loveyoumysweetheart.blogspot.com/ dopiero zaczynam, ale się staram! xd powodzenia z ocenami i w ogóle :)) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Directionerka♥19 czerwca 2012 05:21

    @zayline_ kobieto! ty masz talent!!!
    WOW to śliczne jeeeest!!! ♥♥♥
    KOCHAM TOO

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wiersz jest okropny, czy tylko ja to zauważyłam? Początek okropny - brak w nim jakiegokolwiek sensu. Końcówka w miarę, ale i tak nie jestem pewna czy to wierszem można nazwać. Wybacz za szczerość, ale widzę że nikt inny nie potrafił się na nią zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest napisane przeze mnie, nie mam za zle tego co napisalas,kazdy moze miec swoje zdanie. Poza tym, to nie bylo pisane jako wiersz, tylko jako komentarz, wiec co tu do oceniania ? / Clooming

      Usuń